Terapeuci główni

Monika Witaszak
Pedagog specjalny, certyfikowany terapeuta behawioralny (nr licencji 149/T/2015). Założyciel Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka Światełko. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie, na kierunku Stosowana Analiza Zachowania. Ukończyła również liczne kursy doskonalące, jak na przykład: Terapia behawioralna dzieci z autyzmem.Redukcja zachowań niepożądanych", "Pedagogika Montessori. Komunikacja alternatywna - MAKATON Uczestniczyła w obozach terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju. Współpracuje ze Stowarzyszeniem Na Rzecz Osób z Autyzmem w Kwidzynie. Pracowała jako nauczyciel w szkołach specjalnych. Pełni funkcje terapeuty głównego.

Magdalena Harmacińska – Kowalewska
Psycholog i logopeda, certyfikowany terapeuta behawioralny (nr licencji 143/T/2015). Ukończyła studia podyplomowe: Stosowana Analiza Zachowania a także Filologiczne Studia Doktoranckie na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Już w trakcie studiów ukończyła liczne kursy przygotowujące do pracy z najmłodszymi, m.in.: „Kurs pedagogiczny”, „Terapia behawioralna”, „Zastosowanie analizy behawioralnej stosowanej w praktyce terapeutycznej”, „Zaburzenia zachowania i procedury ich redukcji” oraz „Nadpobudliwość psychoruchowa wśród dzieci i młodzieży”. Odbyła praktyki w poradni psychologiczno-pedagogicznej, przedszkolu integracyjnym, gabinecie logopedycznym, w szkole podstawowej, a także praktyki oraz staż w ośrodkach pracujących metodą stosowanej analizy zachowania. Pełni funkcje terapeuty głównego.
Jest autorką licznych publikacji, m.in.:
CHILDREN`S ECONOMIC SOCIALIZATION; SOCJALIZACJA EKONOMICZNA DZIECI;
[W:] International Business and Global Economy, 2015, no. 34, pp. 184–197.
KOLORY W AFAZJI NIEPŁYNNEJ Z DOMINUJĄCYM OBJAWEM POD POSTACIĄ ANOMII;
[W:] Barwa w języku, literaturze i kulturze, t. V, s. 121-132.
ROZPOZNAWANIE I NAZYWANIE BARW PRZEZ PACJENTA ZE ZDIAGNOZOWANĄ
NERWIAKOWŁÓKNIAKOWATOŚCIĄ TYPU 1 (STUDIUM PRZYPADKU);
[W:] Barwa w języku, literaturze i kulturze, t. VI, s. 141-152.