Terapeuci prowadzący

Dorota Borowiak
Jest absolwentką Studium Nauczycielskiego w Poznaniu, oraz studiów podyplomowych nauka języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz nauczyciel języka angielskiego. Ukończyła staż w Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka Światełko oraz szkolenie z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania. Obecnie pracuje jako terapeuta prowadzący. Jest pewna, że każde dziecko przy pomocy mądrych dorosłych może osiągać swoje małe - wielkie sukcesy.

Katarzyna Filipiak
Ukończyła studia na kierunku Pedagogika opiekuńczo wychowawcza w Wyższej Szkole Komunikowania , Politologii i Stosunków Międzynarodowych w Warszawie. Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Pracowała jako nauczyciel. Ukończyła staż w Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka Światełko oraz szkolenie z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania. Obecnie pracuje jako terapeuta prowadzący. Praca z dziećmi to jej pasja. Ważne dla niej jest ,aby każde dziecko było szczęśliwe.

Agata Wawrzyniak
Ukończyła studia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Edukacja elementarna i terapia pedagogiczna. Jej ulubionym mottem w pracy jest "Rozwój nie zna granic, granice wyznaczamy sobie sami", dlatego codziennie stara się przesuwać własne granice oraz swoich podopiecznych. Bardzo ceni sobie wiedzę i doświadczenie innych osób, w związku z czym stara się uczestniczyć w szkoleniach oraz webinariach z zakresu terapii behawioralnej, a także Stosowanej Analizy Zachowań. Ukończyła między innymi Staż w Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka "Światełko", szkolenie z zakresu Stosowanej Analizy Zachowań, kurs "Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci powyżej 6 r.ż i młodzieży, a także kurs z "Oceny i uczenia wczesnych umiejętności komunikacyjnych małych dzieci".

Laura Filipiak
Ukończyła studia pierwszego stopnia na kierunku Pedagogika ze specjalizacją Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna w Wyższej Szkole Pedagogiki i Administracji w Poznaniu, obecnie kontynuuje kierunek na studiach uzupełniających magisterskich. Zrealizowała staż w Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka "Światełko". Pracowała w przedszkolu gdzie zainteresowało ją funkcjonowanie dzieci z zaburzeniami rozwoju. Aktualnie pracuje jako terapeuta prowadzący i czerpie radość z codziennej pracy z jej podopiecznymi

Gabriela Borowiak
Terapeutka "Światełka" od 2017 roku. Przez lata zdobywając doświadczenie, wyspecjalizowała się w pracy z dziećmi z zaburzeniami lękowymi oraz zaburzeniami żywienia. Uważa, że jedną z podstawowych wartości dobrego terapeuty jest nieustający rozwój i poszerzanie swoich kompetencji. Jest studentką psychologii na Uniwersytecie SWPS oraz absolwentką Akademii Trenerów Mentalnych. Poza pracą terapeuty udziela się jako trener mentalny, animator czasu wolnego, czy muzyk. Jej życiową misją jest "pomaganie dzieciom i młodzieży w odkrywaniu ich własnego potencjału" i realizuje ją w każdym rodzaju pracy, który wykonuje. Jest także wolontariuszem Fundacji "Ja nie mogę czekać".

Miłka Janecka
Jest absolwentką AWF w Poznaniu i nauczycielem z wieloletnim stażem, a co za tym idzie posiada doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (Oligofrenopedagogika), a następnie staż w Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka "Światełko". Zafascynowana procesem terapii oraz efektami jakie ona przynosi, postanowiła zostać częścią tego "świata" i połączyć zamiłowanie do pracy z dziećmi z chęcią wspomagania ich rozwoju.

Maria Grajek
Jest absolwentką pedagogiki specjalnej, o specjalności logopedia profilaktyka i terapia na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Studiuje pedagogikę ogólną z modułem logopedia na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Pracowała w przedszkolu publicznym jako logopeda. Ukończyła staż w Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka Światełko. Obecnie pracuje jako terapeuta prowadzący. Ogromną radość sprawia jej praca z dziećmi. Uważa, że każde dziecko powinno być szczęśliwe, a szczęściu czasem trzeba troszkę pomóc.